BMW stawia na luksusowe auta

opublikowano: 10-10-2019, 19:05

Niemiecki producent luksusowych samochodów, koncern BMW planuje podwoić sprzedaż dużych luksusowych samochodów w przyszłym roku w stosunku do poziomów z 2018 r. Ma to pomóc w poprawie marży zysk, w którą uderzyły kosztowne inwestycje w nowe technologie, donosi Reuters.

BMW ma nadzieję sprzedać około 135 tys. sztuk aut klasy premium, takich jak i8, 8, X7 i 7 w 2020 r., w porównaniu do około 65 tys. w 2018 r.

Zobacz więcej

BMW X6

ARC

Jesteśmy przekonani, że segment premium będzie lepszy niż cały rynek - i że osiągniemy lepsze wyniki niż rynek – powiedział Nicolas Peter, dyrektor finansowy bawarskiego koncernu. 

Peter wyjaśnił, że luksusowe modele zapewniają wyższe niż średnie marże zysku i pomogą BMW powrócić do marży operacyjnej wynoszącej od 8 do 10 proc. w dziale motoryzacyjnym.

W marcu BMW ostrzegło, że spodziewa się, że zysk grupy przed opodatkowaniem spadnie o ponad 10 proc. w tym roku, i ogłosiło plan restrukturyzacyjny o wartości 12 mld EUR, co miało na celu zrównoważyć wysokie koszty inwestycji technologicznych

.

81a6d2b2-8c30-11e9-bc42-526af7764f64
Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu