Bouygues Telecom wdrożył rozwiązanie billingowe Comarchu

(Marek Druś)
19-01-2006, 14:34

Comarch poinformował o zakończeniu wdrażanie Comarch InterPartner Billing w Bouygues Telecom. Kompleksowe rozwiązanie dostarczone przez polską spółkę wspiera umowy, które trzeci francuski operator komórkowy zawarł z firmami dostarczającymi usługi i treść do abonentów przez kanały głosowe, SMS, MMS, VAP i specjalny system I-Mode.

Comarch poinformował o zakończeniu wdrażanie Comarch InterPartner Billing w Bouygues Telecom. Kompleksowe rozwiązanie dostarczone przez polską spółkę wspiera umowy, które trzeci francuski operator komórkowy zawarł z firmami dostarczającymi usługi i treść do abonentów przez kanały głosowe, SMS, MMS, VAP i specjalny system I-Mode.

- To strategiczny kontrakt dla Comarch i wierzymy, że otwiera on szeroko dalsze możliwości rozwoju Comarch w zachodnioeuropejskim sektorze telekomunikacyjnym głównie dlatego, że rynek francuski należy do najbardziej wymagających, natomiast sam klient postawił najwyższe jakościowe wymagania. Udane wdrożenie to również efekt doskonałej współpracy z samym klientem oraz partnerami. – powiedział prof. Janusz Filipiak, prezes Comarchu.

Emmanuel Micol z Bouygues Telecom powiedział, że wdrożenie rozwiązania Comarchu trwało bardzo szybko, mniej niż rok, mimo bardzo dużej złożoności niektórych modułów.

- Używamy systemu już od pół roku i jesteśmy pewni, że dzięki temu w przyszłości będziemy sprawnie reagować na wszelkie zmiany na rynku – powiedział Micol.

MD

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Bouygues Telecom wdrożył rozwiązanie billingowe Comarchu