QAD Polska i IBM Polska organizują trzy seminaria, podczas których będą opowiadać o wspólnej ofercie.
W najbliższych tygodniach polska filia produkującej systemy ERP firmy QAD zorganizuje wraz z IBM cykl seminariów, w trakcie których obie firmy zaprezentują swoją ofertę w kontekście profilowanych branżowo instalacji oprogramowania wspomagającego zarządzanie. Pierwsza impreza planowana jest w warszawskim hotelu Radisson SAS na 10 marca. Kolejne odbędą się 1 i 22 kwietnia.
Pierwsza konferencja odbędzie się pod hasłem „Dokąd zmierzasz motoryzacjo? Reguły konkurencji zmieniły się!”. Będzie dedykowana branży motoryzacyjnej. Dlatego szczególnie mile widziani są na niej menedżerowie tego sektora. Wśród prelegentów znajdą się zaś eksperci Polskiej Izby Motoryzacji, konsultanci Deloitte & Touche, QAD i IBM. Przedmiotem prelekcji będą trendy, wyzwania oraz ich implikacje dla rozwiązań biznesowych w branży motoryzacyjnej. Poruszona też będzie kwestia finansowania inwestycji informatycznych.
QAD Polska i IBM Polska podjęły przy tym decyzję o stworzeniu wspólnej promocyjnej oferty dla wszystkich przedsiębiorstw produkcyjnych i dystrybucyjnych, uczestników seminarium, którzy podpiszą kontrakt na wdrożenie aplikacji QAD na platformie IBM do 30 czerwca 2004 r. Oferta obejmuje przekazanie dwóch bezpłatnych modułów systemu MFG/Pro (europejskie Finanse i Intrastat), bezpłatny audyt informatyczny przeprowadzony w ramach projektu wdrożeniowego, bezpłatne szkolenie z administracji systemów Linux, Windows lub AIX (w zależności od wybranej platformy) przeprowadzone w Solution Partnership center IBM oraz bezpłatne szkolenie z lean manufacturing i Supply Chain Execution.
