BRE obsłuży firmy po niemiecku

opublikowano: 05-10-2012, 00:00

BRE Bank obsługuje obecnie ponad 3000 klientów międzynarodowych, z czego połowa to firmy z Niemiec.

W związku z tym bank postanowił uruchomić profesjonalną obsługę w języku niemieckim. German Desk będzie pomagał klientom m.in. w obsłudze platformy iBRE FX, uzyskiwaniu informacji dotyczących bieżącej sytuacji na rynkach finansowych oraz zawieraniu telefonicznych transakcji walutowych poprzez dedykowanego niemieckojęzycznego dealera. Również autorska platforma iBRE FX dostępna jest w języku niemieckim. Umożliwia ona klientom zawieranie natychmiastowych i terminowych transakcji wymiany walut, składanie ofert, a już w niedalekiej przyszłości także zakładanie lokat. Ponadto bank klientom niemieckojęzycznym proponuje produkty finansowe, wspierające proces zarządzania ryzykiem rynkowym. Zapewnia także wsparcie merytoryczne w zakresie ograniczenia ryzyka kursowego, ryzyka stopy procentowej oraz ryzyka cen towarów i surowców.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu