BRE obsłuży firmy po niemiecku

Sylwia WedziukSylwia Wedziuk
opublikowano: 2012-10-05 00:00

BRE Bank obsługuje obecnie ponad 3000 klientów międzynarodowych, z czego połowa to firmy z Niemiec.

W związku z tym bank postanowił uruchomić profesjonalną obsługę w języku niemieckim. German Desk będzie pomagał klientom m.in. w obsłudze platformy iBRE FX, uzyskiwaniu informacji dotyczących bieżącej sytuacji na rynkach finansowych oraz zawieraniu telefonicznych transakcji walutowych poprzez dedykowanego niemieckojęzycznego dealera. Również autorska platforma iBRE FX dostępna jest w języku niemieckim. Umożliwia ona klientom zawieranie natychmiastowych i terminowych transakcji wymiany walut, składanie ofert, a już w niedalekiej przyszłości także zakładanie lokat. Ponadto bank klientom niemieckojęzycznym proponuje produkty finansowe, wspierające proces zarządzania ryzykiem rynkowym. Zapewnia także wsparcie merytoryczne w zakresie ograniczenia ryzyka kursowego, ryzyka stopy procentowej oraz ryzyka cen towarów i surowców.