Bridge Agency usprawni relacje z klientami

SACH
13-07-2012, 00:00

Organizator wyjazdów edukacyjnych otrzymał prawie 300 tys. zł dotacji, za którą wprowadzi system CRM.

Warszawska firma postanowiła wziąć się za unowocześnienie komunikacji z klientami. W tym celu stworzyła projekt wprowadzenia systemu zarządzania CRM. Złożyła też wniosek o unijne dofinansowanie przedsięwzięcia z działania2.3 „Technologie komunikacyjne i informacyjne dla MSP” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego (RPO WM). Udało się — projekt wart 725 tys. zł Bruksela wesprze kwotą 295 tys. zł. Wczoraj firma podpisała umowę w tej sprawie z Mazowiecką Jednostką Wdrażania Programów Unijnych (MJWPU).

— To pomoże usprawnić i rozwinąć kontakty z klientami. Struktura firmy jest rozproszona, nasi pracownicy w różnych oddziałach są odpowiedzialni za różne etapy tych relacji. Teraz dostęp do informacji i jej przepływ będzie lepszy. Pomoże to również zaoszczędzić koszty, bo ta sama liczba osób będzie mogła nadzorować większą ilość procesów — mówi Sebastian Kozłowski, dyrektor zarządzający Bridge Agency. System CRM pomoże m.in. upłynnić i częściowo zautomatyzować proces zapisywania się na kursy edukacyjne.

— Prace nad przedsięwzięciem już się rozpoczęły. Chcemy je zakończyć i rozliczyć do końcaroku. Mamy też nadzieję na kolejne unijne wsparcie, bo złożyliśmy wniosek w ramach działania 1.7 RPO, w z którego można otrzymać dotacje na promocję przez udział w targach, imprezach wystawienniczych i misjach gospodarczych — mówi Sebastian Kozłowski.

Bridge Agency organizuje wyjazdy edukacyjne i językowe, m.in. do Australii. Oprócz siedziby w Warszawie firma ma także biura, m.in. w Sydney, Koszycach i Budapeszcie. Mimo to jej kadra nie przekracza 10 osób.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: SACH

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Bridge Agency usprawni relacje z klientami