„TomTom Telematics przyspieszy zmianę kierunku rozwoju firmy Bridgestone w stronę dostawcy rozwiązań w zakresie mobilności. Ponadto połączenie obu firm pozwoli Bridgestone na dotarcie do większej liczby klientów z ofertą opon i rozwiązań cyfrowych, a dostęp do bazy danych pozwoli Bridgestone skuteczniej projektować opony, szczególnie w oparciu o wirtualne modelowanie i testowanie nowych produktów, z korzyścią dla wszystkich klientów, w tym producentów samochodów,” czytamy w komunikacie.
Nowa inwestycja Bridgestone wpisuje się w dotychczasową strategię firmy, której celem jest wzmocnienie jej potencjału w dziedzinie rozwiązań cyfrowych.
TomTom Telematics posiada dużą i wciąż rosnącą grupę stałych użytkowników dysponujących ponad 860 000 pojazdów, z których dwie trzecie to samochody ciężarowe. Firma oferuje doskonałej jakości profilowane systemy telematyczne. Codziennie obsługuje ponad 800 milionów pozycji GPS, 3.3 milionów podróży oraz ponad 200 milionów odebranych wiadomości.