Bristol awansuje w luksusie

Eugeniusz TwarógEugeniusz Twaróg
opublikowano: 2012-11-19 00:00

Historyczny obiekt przy Krakowskim Przedmieściu w Warszawie wejdzie do najbardziej eleganckiej z marek Starwooda, bezpośredniego konkurenta Ritz Carlton.

Po zakończeniu wartej 50 mln zł modernizacji Bristol trafi do grupy najbardziej eleganckich obiektów sieci — Luxury Collection. Z nazwy hotelu wypadnie Le Meridien. Znów będzie się nazywał po prostu Hotel Bristol.

— Luxury Collection to marka Starwooda z segmentu luksusowego, bezpośrednia konkurencja Ritz Carlton i Four Season. Takiej marki jeszcze w Polsce nie mamy — mówi Agnieszka Róg-Skrzyniarz, odpowiedzialna za komunikację w polskiej części sieci Starwood.

Sieć Luxury Hotels & Resorts wywodzi się z utworzonej w 1906 r. marki CIGA, która stanowiła kolekcję najwspanialszych europejskich hoteli. Dziś to ponad 80 hoteli położonych w 30 krajach.