Burger King traci tytuł

TR
19-08-2011, 11:37

Burger King, jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie sieć restauracji fast-food, porzuca image „króla hamburgerów”, tym samym wychodzi naprzeciw wymaganiom rynku na niskokaloryczne posiłki i zdrową żywność – informuje „USA Today”

Zdaniem ekspertów ruch ze strony BK ma na celu nawiązanie walki o rynek z największym rywalem – restauracją McDonald’s. Sprzedaż posiłków BK spadła w I kw. 2011 r. o 6 proc., McDonald’s z kolei zanotował 3 proc. wzrost.

Jakość posiłków BK w znacznym stopniu odstaje od tego co oferują konkurenci.

- Były czasy, że najwartościowszy na rynku był „król”. Teraz nadszedł okres, że zdrowa żywność i jakość posiłków są wyznacznikiem trendu w sektorze fast food – komentuje Robert Passikoff, prezes Brand Keys

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TR

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Burger King traci tytuł