Bvalue inwestuje 2 mln zł w Callpage

Marian Owerko, współtwórca Bakallandu, Rafał Brzoska z InPostu i Tomasz Misiak, współzałożyciel WorkService’u, wyłożyli 2 mln zł na rozwój CallPage.

Krakowski start-up opracował system informatyczny umożliwiający analizę zachowań użytkowników strony internetowej i kontakt z potencjalnym klientem w mniej niż 30 sekund. Jeżeli osoba odwiedzająca stronę danej firmy ma dodatkowe pytania, może, korzystając z wtyczki CallPage, pozostawić swoje dane kontaktowe, które są automatycznie przekazywane do konsultanta czy sprzedawcy.

Z narzędzia już teraz korzysta ponad tysiąc firm, największe to Orange, Volkswagen, PwC, BDO. Firma powstała w kwietniu 2015 r. Jej założycielami są Ross Knap, Andrzej Tkachiv i Sergey Butko. W ich projekt zainwestował już, wspólnie z aniołami biznesu, funduszu AIP Seed Capital.

Wspólnie z aniołami biznesu zainwestowali 180 tys. zł. Teraz przyszedł czas na większe pieniądze, które nowi inwestorzy przekazali w ramach funduszu venture capital bValue. Pieniądze zostaną przeznaczone na rozwój produktu i zwiększenie sprzedaży na rynkach zagranicznych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Bvalue inwestuje 2 mln zł w Callpage