Car Platform stawia na motobenefity

Marcin BołtrykMarcin Bołtryk
opublikowano: 2022-07-28 20:00

Motoryzacyjny start-up zamierza w tym roku podwoić liczbę użytkowników. Zbudował ofertę dla firm, a z ofertą dla klientów indywidualnych wychodzi na szeroki rynek.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • na czym polega pomysł założycieli startupu Car Platform
  • do kogo kierują swoją ofertę
Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Car Platform powstało w 2020 r. Za internetowym przedsięwzięciem stoi Paweł Jaczynowski, wieloletni pracownik grupy dilerskiej Auto Fus, w której odpowiada za sprzedaż korporacyjną. W porozumieniu z pracodawcą i we współpracy z fabryką start-upów The Heart stworzył i uruchomił wirtualny salon samochodowy dla firm - z ofertą leasingu i najmu na korzystniejszych warunkach. Dostęp do służbowych aut ma jednak zwykle nie więcej niż 8-12 proc. pracowników. Car Platform dołożyło więc do oferty pakiet benefitów dla pozostałej grupy - w tej chwili firma będąca użytkownikiem platformy może nie tylko podzielić się zniżką na zakup auta i dodatkowymi benefitami z pracownikami.

Pakiet benefitów nie jest bezpośrednio związany z zakupem auta, lecz z szeroko pojętą mobilnością. Pracodawca może też przeznaczyć kwotę do wykorzystania przez pracownika m.in. na zakup paliwa, biletów komunikacji publicznej lub krótkoterminowy wynajem auta, roweru czy elektrycznego skutera.

Podwojenie zasięgu:
Podwojenie zasięgu:
  • Car Platform dociera dziś do 50 tys.osób. Jeszcze w tym rok chcemy podoić tę liczbę mówi Paweł Jaczynowski, szef sprzedaży korporacyjnej Auto Fus Group i prezes Car Platform.
  • Kacper Szczepanski

    Dotychczas dostęp do platformy był zamknięty. Start-up przetestował jej działanie na grupie 50 tys. pracowników ze współpracujących z nim firm. Po dwóch latach uznał, że projekt jest gotowy, by wyjść z nim szeroko na rynek - otworzył się na nowych klientów firmowych i stworzył ofertę dla klientów indywidualnych, którzy coraz częściej decydują się na najem lub leasing.

    - Otwieramy się na wszystkich chętnych. Do końca roku chcemy osiągnąć pułap 100 tys. pracowników. Obserwujemy spore zainteresowanie naszą propozycją, szczególnie ze strony banków, firm IT, konsultingowych i ubezpieczeniowych - mówi Paweł Jaczynowski.

    Udziałowcy Car Platform, wśród których są Grupa Auto Fus i The Heart, rozglądają się za dodatkowym finansowaniem rozwoju biznesu.

    - Z kilkoma już prowadzimy rozmowy - deklaruje Paweł Jaczynowski.