Carrefour znów myśli o e-commerce w Brazylii

Tadeusz StasiukTadeusz Stasiuk
opublikowano: 2014-04-16 12:35

Carrefour, drugi pod względem wielkości właściciel sieci supermarketów zamierza ponownie ożywić swoją działalność e-commerce w Brazylii w tym roku, po tym jak w 2012 r. zamknął ją w ramach szerokiej restrukturyzacji grupy, informuje Reuters.

Francuski gigant skupił się wtedy na rozwoju tradycyjnego handlu (rozbudowie i restrukturyzacji sieci hipermarketów) zarówno w Brazylii, jak i na niedomagającym rodzimym rynku.

By sfinansować dalszy rozwój w Brazylii, która zajmuje druga pozycję w strukturze sprzedaży francuskiej spółki, rozważy ona możliwość sprzedania udziałów inwestorom w brazylijskim biznesie. W grę wchodzić też może przeprowadzenie oferty IPO w 2015 r. Decyzja ma zapaść do końca bieżącego roku.