Czytasz dzięki

CCC podnosi prognozy wyników 2005 r.

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 11-08-2005, 15:41

CCC, giełdowy producent i dystrybutor obuwia, podniósł po wynikach za drugi kwartał 2005 roku całoroczne prognozy wyników - poinformowała spółka w czwartkowym komunikacie.

CCC, giełdowy producent i dystrybutor obuwia, podniósł po wynikach za drugi kwartał 2005 roku całoroczne prognozy wyników - poinformowała spółka w czwartkowym komunikacie.

    Zgodnie z nową prognozą, tegoroczny zysk netto CCC ma wynieść 37,1 mln zł (wcześniej spółka prognozowała 31,4 mln zł), zysk operacyjny 48,6 mln zł (wcześniej 43,6 mln zł), zysk brutto ze sprzedaży 128,4 mln zł (wcześniej 125,5 mln zł), a przychody 330,5 mln zł (wcześniej 325 mln zł).

    CCC w drugim kwartale 2005 roku zwiększyło skonsolidowany zysk netto o 163,3 proc. w stosunku do tego samego okresu przed rokiem do 13,2 mln zł. Przychody CCC wzrosły o 35,1 proc. do 94,8 mln zł.

    "Na zwiększenie poziomu przychodów wpływ miało zwiększenie sieci sprzedaży produktów grupy CCC. Na 30 czerwca sieć sprzedaży CCC liczyła łącznie 291 punktów" - napisała spółka w komentarzu do wyników.

    Marża CCC na sprzedaży we własnych salonach wyniosła 49 proc., a w sprzedaży hurtowej 31 proc. Plany CCC zakładają zakończenie rozbudowy sieci sklepów w Polsce i Czechach do 2006 roku. W Czechach firma chciałaby mieć dwadzieścia kilka sklepów, a w Polsce 350 (200 własnych i 150 franszyzowych).

    Dalsze plany spółki zakładają wejście na nowe rynki, do innych krajów. W firmie dyskutowany jest też pomysł stworzenia w przyszłości nowej sieci sklepów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane