Czytasz dzięki

CD Projekt: „Efekt Netflixa” bardziej widoczny w tym roku

opublikowano: 09-04-2020, 13:21

CD Projekt, który zaskoczył wynikami za czwarty kwartał, głównie za sprawą wyższej sprzedaży „Wiedźmina 3”, po tym jak serial wyprodukowany przez Netflix zwiększył zainteresowanie grą, spodziewa się, że w tym roku wpływ tego zjawiska będzie jeszcze silniejszy.

- Serial Netflixa na nowo spopularyzował „Wiedźmina 3”. Spodziewam się, że w tym roku efekt Netflixa będzie jeszcze bardziej widoczny - powiedział Michał Nowakowski, członek zarządu CD Projektu, pytany o wyniki pierwszego kwartału. 

Zysk netto producenta gier za czwarty kwartał 2019 r. przebił oczekiwania analityków o 100 proc., na co największy wpływ miała większa od oczekiwanej sprzedaż gry.

W „PB” kilkukrotnie pisaliśmy o tym, że po premierze serialu Netflixa gra „Wiedźmin 3” cieszy się popularnością większa niż po premierze. Szczyt zainteresowania przypadł na styczeń.

W trakcie czwartkowej telekonferencji przedstawiciele CD Projektu poinformowali, że nie widzą istotnego  zagrożenie dla premiery „Cyberpunka” zaplanowanej na wrzesień.

 - Nie widzimy żadnego istotnego ryzyka dla daty premiery. Jeszcze jest sporo małych rzeczy do zrobienia, ale czujemy się komfortowo z wrześniową premierą – powiedział Michał Nowakowski.

Spółka doświadcza pewnych problemów z nagrywaniem różnych wersji językowych gry, z uwagi na zamknięcie studiów, ale większość aktorów już nagrała swoje kwestie, a brakujące fragmenty nie powinny stanowić problemu.

CD Projekt nie widzi obecnie istotnych problemów z łańcuchem dostaw do sklepów, które pozostały otwarte. Poinformowała też, ze produkcja fizycznych kopii gier przebiega normalnie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GSU

Polecane