Czytasz dzięki

CD Projekt traci dwa okienka sprzedażowe

Przesunięcie premiery "Cybperpunka 2077" z 19 listopada na 10 grudnia ma istotne konsenwencje dla sprzedaży gry, uważają eksperci.

Opóźnienie debiutu rynkowego gry spowoduje nie tylko przesunięcie przychodów, ale także utratę przez CD Projekt dwóch okienek sprzedażowych, uważają specjaliści.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.