Centra telefoniczne działają od dawna

Call center to miejsce, w którym obsługiwane są na wielką skalę rozmowy telefoniczne (przychodzące i wychodzące) dla celów marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta. Wyobraźmy sobie call center: telefon, komputer, konsultant. Takie call center już nie istnieje. Nowe formy komunikacji i technologie sprawiły, że teraz call center to już nie tylko dodatkowe źródło interakcji z klientem, ale przede wszystkim strategia rozwoju firmy.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ