CeTO dostanie pieniądze PHARE

Tomasz Furman
opublikowano: 1999-11-10 00:00

CeTO dostanie pieniądze PHARE

POCZĄTEK: Kierowane przez Mariusza Grajka CeTO po raz pierwszy w swojej historii będzie mogło przeprowadzić kampanię promocyjną z prawdziwego zdarzenia. fot. Grzegorz Kawecki

Pierwsza prawdziwa kampania edukacyjno-informacyjna na temat rynku pozagiełdowego w Polsce zostanie sfinansowana ze środków PHARE. Na cały projekt przeznaczono 200 tys. euro.

Rozpoczęta wczoraj kampania promocyjna jest częścią programu rządowego dotyczącego usług szkoleniowo-doradczych koordynowanych przez Ministerstwo Gospodarki oraz Polską Fundację Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Program przewiduje m.in. zorganizowanie sieci punktów doradczo-informacyjnych, jak również udzielenie pomocy finansowej.

Mirosław Marek, dyrektor Departamentu Rzemiosła, Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Ministerstwie Gospodarki, tłumaczy, że projekt ustawy budżetowej na 2000 rok przewiduje środki wysokości 80 mln zł na wszystkie cele tego typu przedsiębiorczości. Realizację zadań dotyczącą rządowego programu rozpoczyna projekt promocji rynku pozagiełdowego.

Harmonogram projektu zakłada przeprowadzenie do końca roku szkolenia pracowników wybranych 10 ośrodków Krajowego Systemu Usług.

Na początku 2000 r. odbędą się seminaria dla 200 spółek zainteresowanych wejściem na CeTO, aby w połowie przyszłego roku zakończyć cały projekt przygotowaniem trzech bezpłatnych memorandów informacyjnych dla wybranych spółek. Uczestnicy wczorajszego seminarium dotyczącego realizacji programu uważają, że istnienie rynku pozagiełdowego jest niezbędne do rozwoju MSP.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

Coface