LIDERZY W REGIONACH MAZOWIECKIE
2
Choć na rynku budowlanym kryzys, najlepsi nie tracą nadziei. Wystarczy dobra strategia, a recesja niestraszna.
CFE Polska jest obecna w naszym kraju od 1996 r. Jej belgijska centrala powstała w 1880 r. Polski oddział wznosi obiekty biurowe, administracyjne, przemysłowe, mieszkalne i hotele. Buduje także drogi wraz z mostami, wiaduktami itp.
— Strategia CFE Polska opiera się na trwałej współpracy i partnerstwie ze zleceniodawcami. Nasi klienci, dotychczas wszyscy z sektora prywatnego, powierzają nam realizację kolejnych inwestycji — mówi Christophe Van Ophem, dyrektor generalny CFE Polska.
Zarząd warszawskiej firmy zamierza wykorzystać niepomyślną koniunkturę, by wzmocnić po-zycję na polskim rynku budowlanym. Firma przymierza się do objęcia puli udziałów w firmie działającej na rynku nieruchomości.
— Stale monitorujemy rynek, aby optymalizować metody pracy. Często wykorzystujemy efekt skali, grupując zamówienia materiałów niezbędne do realizacji różnych projektów. Z drugiej strony, decentralizujemy zarządzanie budowami, co sprawia, że każdy projekt zachowuje autonomię, a każdy szef projektu jest zmotywowany do osiągnięcia najlepszego wyniku — wyjaśnia Christophe Van Ophem.


