Patrząc na reklamy pokazywane w telewizji, łatwo dojść do wniosku, że Robert Lewandowski ma obecnie otwartych co najmniej 6 różnych kontraktów reklamowych, Grzegorza Krychowiaka widać co najmniej w trzech różnych kampaniach, a po reklamie opla astry przyszedł dla Piszczka czas na promocję drzwi i bram garażowych.

Udział reprezentantów Polski w kampaniach reklamowych | |
---|---|
Piłkarz | Reklamowana marka, status ambasadora marki |
Jakub Błaszczykowski | LG Electronics Polska, Drutex |
Artur Boruc | Betsafe.com |
Grzegorz Krychowiak | Sport.pl, Samsung Electronics Polska, Dom maklerski X-Trade Brokers (XTB) |
Robert Lewandowski | Procter & Gamble, Nike, Huawei, T-Mobile, Vistula, Coca-Cola |
Arkadiusz Milik | Tymbark |
Łukasz Piszczek | KRISPOL |
Więcej o udziale Polaków w reklamach przeczytasz w Bankier.pl.