"Naszym celem na rynku soków jest osiągnięcie pozycji w pierwszej trójce producentów" - powiedział Nistor.
"W każdej kategorii, w której działamy na rynku, w dłuższej perspektywie, chcemy być numerem jeden lub dwa" - dodał.
Coca-Cola zakończyła, wartą 37 mln euro, rozbudowę zakładu produkcyjnego w Radzyminie. W ramach inwestycji uruchomiono dwie nowe linie produkcyjne - linię aseptyczną oraz linię do produkcji napojów gazowanych.
Coca-Cola od 1991 roku zainwestowała w Polsce ponad 360 mln euro. Ponad 10 proc. tej kwoty w Radzyminie.
Jak wynika z szacunków spółki potencjał wzrostu sprzedaży w Polsce jest bardzo duży. Spożycie napoi jest w naszym kraju mniejsze o 70 proc. niż w krajach Europy Zachodniej.
Po powiększeniu fabryki w Radzyminie, spółka nie planuje budowy nowych obiektów, ani przejęć konkurentów.
"Fabryki, które mamy są dla nas w tej chwili wystarczające" - poinformował Nistor.
"Jesteśmy otwarci na przejęcia, które mogą przynieść dobre efekty finansowe, ale obecnie nie planujemy żadnych transakcji" - dodał.
Coca-Cola posiada 13 proc. udziałów ilościowych oraz 20,7 proc. udziału
wartościowego w rynku napoi bezalkoholowych w Polsce. W Polsce spółka posiada
cztery zakłady produkcyjne - w Radzyminie, Łodzi, Staniątkach i Tyliczu. Gama
produktów obejmuje napoje gazowane, soki, wody, napoje sportowe oraz
energetyczne.