Oferowana przez firmę CodiLime internetowa porównywarka cenowa Monitor Cen Dealavo dla sklepów internetowych przeszła niedawno sporą metamorfozę. Raz: zyskała nową nazwę (wcześniej funkcjonowała pod logo Tutaj Najtaniej), dwa: przemodelowanozarówno wizualną, jak i merytoryczną stronę witryny. Rebranding to część strategii wyprowadzenia produktu na rynki zagraniczne. Firma chce zadebiutować w Stanach Zjednoczonych. W tym celu rozpoczęła również współpracę z US Market Access Center (US MAC) z Doliny Krzemowej, inkubatorem biznesu promującym międzynarodowe przedsiębiorstwa z branży IT na amerykańskim rynku.
— Wsparcie ze strony US MAC to dla nas wielka szansa. Wierzymy, że współpraca ta pozwoli wzmocnić naszą pozycję w Stanach Zjednoczonych. Monitor Cen Dealavo to narzędzie business intelligence, które wypełnia niszę na rynku e-commerce — mówi Tomasz Kułakowski, prezes CodiLime.
Narzędzie umożliwia obserwację działań konkurencji i pomaga właścicielom e-sklepów w analizie rynku i zarządzaniu własną polityką cenową. Obecnie można z niego korzystać za darmo. Niebawem jednak dodane zostaną płatne, bardziej zaawansowane funkcje systemu (posiadanie podstawowej wersji konta w systemie wciąż pozostanie nieodpłatne). Ma to zwiększyć liczbę użytkowników — obecnie, jak podają przedstawiciele CodiLime, korzysta z niego ponad 800 krajowych sklepów internetowych. System działa w chmurze, dzięki czemu można z niego korzystać już po zalogowaniu, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Użytkownicy otrzymują zestaw gotowych danych o poziomie cen działającej w sieci konkurencji.