Comarch kontynuuje współpracę z holenderskim operatorem telekomunikacyjnym – KPN B.V. Właśnie podpisał pięcioletnią umowę, której wartość to 27,37 mln EUR, czyli 118,48 mln zł według aktualnego kursu.
W ramach umowy Comarch będzie świadczyć usługi wsparcia KPN w obsłudze klientów i pracowników za pomocą wdrożonych wcześniej rozwiązań Customer Care i Billing Solution, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania aplikacjami SaaS dostarczanymi przez Comarch oraz realizacji usług polegających na dostarczeniu konfiguracji i zmian w sposobie pracy.
KPN jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych oraz ICT na rynku holenderskim. Wcześniej Comarch realizował dla tego klienta projekt, w ramach którego dostarczył m.in. platformę billingowo – raportową bazująca na modułach Comarch BSS Suite wraz z niezbędną infrastrukturą serwerową i oprogramowaniem, które jest hostowane i utrzymywane w ośrodkach Comarch Data Center w Krakowie oraz w Warszawie.