Comarch uruchomił Tivoli w spółce Netia Telekom

Marcin Złoch
opublikowano: 2001-11-07 00:00

Produkty Tivoli firmy IBM zostały wdrożone w Netia Telekom przez firmę Comarch. Netia podjęła decyzję o wyborze systemu zarządzania środowiskiem IT pod koniec 1999 r. Wdrożenie rozpoczęło się na początku 2000 roku, a zakończone zostało na początku 2001 roku. Do zarządzania stacjami roboczymi Netia Telekom wykorzystuje aplikacje: Tivoli Inventory, Tivoli Remote Control i Tivoli Software Distribution. Ze względu na skomplikowaną strukturę sieci firmy telekomunikacyjnej, zastosowano również aplikacje monitorujące:Tivoli Enterprise Console, Tivoli Distributed Monitoring oraz specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania siecią Tivoli NetView. Netia wykorzystuje produkty software’owe różnych firm, również konkurencyjnych wobec IBM. Oprogramowanie do zarządzania bazami danych musi zatem współpracować z wieloma różnymi produktami konkurencji. Wdrożone przez Netię aplikacje do zarządzania bazami i aplikacjami obejmowało: Tivoli Manager for Oracle oraz Tivoli Manager for SAP R/3.