Comarch w Kraju Kwitnącej Wiśni

opublikowano: 25-07-2017, 22:00

Spółka wzmocni obecność na rynkach azjatyckich. Otworzyła kolejną firmę na Dalekim Wschodzie: w Tokio.

Dotychczas Comarch miał biura w Malezji i Szanghaju, a jego azjatyckie centra danych znajdują się w Kuala Lumpur, Singapurze i Szanghaju. Administracyjnie Comarch obecny jest na Dalekim Wschodzie od 2009 r., kiedy została zarejestrowana spółka w Chinach. Działalność biznesową firma rozwija wśród klientów z branż turystycznej, bankowej oraz z rynku nieruchomości. Wśród azjatyckich firm korzystających z rozwiązań Comarchu są m.in. malezyjski Air Asia, CEBU Pacific (Filipiny), Vingroup (Wietnam) i TMB Bank (Tajlandia). Przychody Comarchu z rynku azjatyckiego w 2016 r. wyniosły ponad 47 mln zł, a w pierwszym półroczu 2017 przekroczyły 19 mln zł.

Fot. Bloomerg

— Rok 2017 planujemy zamknąć lepszym wynikiem niż poprzedni — mówi Paweł Kłęczek, dyrektor zarządzający Comarchu w Japonii. Aktywność promocyjna i sprzedażowa japońskiej spółki Comarchu będzie koncentrować się na rozwiązaniach skierowanych do sektora telekomunikacji, finansów oraz usług.

— Japonia to wciąż jeden z najbogatszych i najbardziej innowacyjnych krajów na świecie. Gospodarka w znacznym stopniu rozwija się dzięki rozwiązaniom informatycznym, które są obecne niemal w każdej branży. Dlatego firmy IT dynamicznie rozbudowują jednostki badawcze, zwiększają budżety na inwestycje w badania i rozwój, a także prześcigają się w liczbie zarejestrowanych patentów. Za sprawą tej dynamiki Japonia jest bardzo konkurencyjnym rynkiem — mówi Paweł Kłęczek. Około 60 proc. przychodów Comarchu pochodzi z rynków zagranicznych.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane