ComPress zyskał partnera z USA

Piotr Lemberg
21-10-1998, 00:00

ComPress zyskał partnera z USAComPress, trzecia w kraju pod względem obrotów firma public relations, podpisała umowę stowarzyszeniową z Fleishman-Hillard — amerykańską firmą public relations. FH, biorąc pod uwagę obroty, zajmuje piąte miejsce na świecie.Zdaniem Małgorzaty Wejtko, prezes ComPressu, dzięki nawiązaniu współpracy z Amerykanami spółka uzyska m.in. dostęp do nowych klientów i najnowszej wiedzy na temat public relations. W opinii Francoisa Giannesini, dyrektora Fleishman-Hillard na Europę, znalezienie mocnego lokalnego partnera, który dobrze zna miejscowy rynek, jest znacznie efektywniejsze niż zakładanie własnego...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / ComPress zyskał partnera z USA