ComPress zyskał partnera z USA

Piotr Lemberg
opublikowano: 1998-10-21 00:00

ComPress zyskał partnera z USA

ComPress, trzecia w kraju pod względem obrotów firma public relations, podpisała umowę stowarzyszeniową z Fleishman-Hillard — amerykańską firmą public relations. FH, biorąc pod uwagę obroty, zajmuje piąte miejsce na świecie.

Zdaniem Małgorzaty Wejtko, prezes ComPressu, dzięki nawiązaniu współpracy z Amerykanami spółka uzyska m.in. dostęp do nowych klientów i najnowszej wiedzy na temat public relations. W opinii Francoisa Giannesini, dyrektora Fleishman-Hillard na Europę, znalezienie mocnego lokalnego partnera, który dobrze zna miejscowy rynek, jest znacznie efektywniejsze niż zakładanie własnego oddziału.

Fleishman-Hillard zatrudnia 1200 pracowników. W 1997 r. obroty firmy sięgnęły 132,5 mln USD (czyli ok. 477 mln zł). Wśród jej klientów są m.in. Procter & Gamble, Kimberly-Clark, Gillette, Microsoft czy Caterpillar.

ComPress zatrudnia 26 osób, w 1997 r. obroty spółki sięgnęły 4,3 mln zł. PL