Contact center szuka sprzedawców

Dorota Czerwińska
opublikowano: 2015-02-02 00:00

Ona zatrudnia: Ewa Wesoły, szefowa TPG w Katowicach

Jesteśmy nowym odziałem Teleperformance Germany i właśnie zakończyliśmy rekrutację do pierwszego zespołu. 25 pracowników obsługuje klientów internetowego sklepu międzynarodowej marki sportowej. Równocześnie firma pracuje nad pozyskaniem kolejnych zleceń, dlatego cały czas prowadzimy rekrutację.

Docelowo w naszym contact center w budynku Alder w Górnośląskim Parku Przemysłowym znajdzie pracę około 250 osób. Szukamy kandydatów z różnym doświadczeniem, przede wszystkim biegle posługujących się niemieckim. Zarówno obecni pracownicy, jak i ci, którzy dołączą do nas w najbliższym czasie, będą mieli szansę na szybkie awanse i karierę. To wyjątkowa możliwość, którą może zaproponować tylko firma będąca na początkowym etapie rozwoju.

TPG działa zgodnie z normami TOPS (Standardy i Procesy Operacyjne Teleperformance), które zakładają m.in., że liderzy zespołów spędzają 80 proc. czasu na informacji zwrotnej i coachingu pracowników. Pozwala to na efektywne zarządzanie procesami w firmie, a równocześnie daje pracownikom jasne informacje co do możliwości kariery w firmie. Każdy pracownik zaczyna pracę od dwutygodniowego szkolenia, następnie pracuje z trenerem wewnętrznym, poznając standardy pracy.

Bierze udział w interaktywnych warsztatach symulacyjnych, w drugim etapie pracuje z trenerem ze strony klienta biznesowego, dla którego firma świadczy usługi. Rekrutację przeprowadzamy m.in. w ramach kampanii UM Katowice na specjalnej stronie praca.katowice.eu. © Ⓟ