ContactPoint rozbudowała centrum w Rzeszowie

DI, PAP
opublikowano: 17-01-2008, 20:54

Firma ContactPoint powiększyła swoje centrum operacyjne w Rzeszowie. Zatrudniła dodatkowe 100 osób, tym samym w  rzeszowskim centrum pracuje 350 osób. ContactPoint to firma call/contact center, należąca do giełdowej spółki Internet Group.

Spółka ma w planach dalszy rozwój rzeszowskiego oddziału i zatrudnianie kolejnych osób. W stolicy Podkarpacia znajdują się tylko stanowiska konsultantów, a wszystkie centrale telefoniczne, aplikacje i serwery - w Warszawie.

ContactPoint to firma specjalizująca się w realizacji projektów związanych z telefoniczną obsługą klienta, telesprzedażą i wsparciem kampanii promocyjnych dla branż: energetyka, bankowość i telekomunikacja poprzez contact center.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane