CR Media planuje kupno kolejnych stacji radiowych

Monika Niewinowska
27-05-2002, 00:00

Grupa CR Media do czerwca tego roku zamierza stać się posiadaczem kolejnych 8 regionalnych rozgłośni radiowych. Docelowo chce stworzyć ogólnopolską sieć, w skład której wejdzie 35 stacji. Na ten cel spółka przeznaczy kilkanaście milionów USD.

Warszawska Grupa CR Media (32. miejsce w ogólnopolskim rankingu „Gazele Biznesu 2001”), zajmująca się szeroko rozumianym brokerstwem reklamowym zamierza stworzyć własną, ogólnopolską sieć rozgłośni.

Według szacunków, projekt ten pochłonie kilkunaście milionów USD.

— W ciągu dwóch lat chcemy nabyć lub uruchomić 35 stacji radiowych. Jesteśmy zainteresowani lokalnymi rozgłośniami o profilu informacyjno-muzycznym. Realizacją projektu zajmuje się specjalnie powołana w połowie 2001 r. spółka Ad.point, w której CR Media ma 100 proc. udziałów. W skład grupy wchodzą już 4 stacje. Liczymy, że do połowy 2002 r. liczba ta wzrośnie o 8 — mówi Sebastian Wojciechowski, członek zarządu firmy Ad.point.

Dodaje, że w miejscowościach, w których nie będzie możliwości odkupienia stacji, firma planuje założenie własnych rozgłośni.

Budowa sieci rozgłośni nie oznacza, że CR Media zrezygnuje z dotychczasowej działalności. Nadal poszerza zakres oferowanych usług z zakresu brokerstwa reklamowego. Pośrednictwo w zakupie czasu reklamowego w stacjach radiowych oraz powierzchni reklamowej w prasie i na witrynach internetowych nie jest już jedyną domeną grupy.

— Opracowaliśmy kompleksowy system obsługi klienta, który pozwala planować kampanie radiowo-prasowe. Ponadto jesteśmy pierwszą firmą z tego segmentu rynku, która uruchomiła platformę internetową B2B służącą do zarządzania procesami biznesowymi, oferowania usług w Internecie oraz realizowania ich bez względu na miejsce docelowe kampanii reklamowej — twierdzi Ryszard Wojciechowski, prezes CR Media.

Kolejnym produktem stworzonym przez firmę jest system monitoringu emisji reklamy w stacjach radiowych.

— Uruchamiając monitoring dostarczyliśmy instrument uwiarygadniający rynek radiowy. Przy okazji stworzyliśmy źródło informacji o wielkości budżetów przeznaczonych na reklamę radiową. Nasz system jest jedyny w tej części świata. Ostatnio zainteresował podmioty amerykańskie — chwali się Ryszard Wojciechowski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Monika Niewinowska

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / CR Media planuje kupno kolejnych stacji radiowych