Credit Agricole na smartfony

opublikowano: 20-03-2016, 22:00

FINANSE OSOBISTE

Bank długo ćwiczył cierpliwość klientów, ale mobilne zaległości nadrabia sumiennie. Na rynek trafi wkrótce jedna z ciekawszych aplikacji bankowych.

Credit Agricole Bank Polska (CABP) od wielu miesięcy żył z piętnem jednego z nielicznych banków (oprócz niego zostały już tylko Bank Pocztowy i Deutsche Bank) bez mobilnej aplikacji czy wersji serwisu transakcyjnego. Wkrótce się to zmieni — na przełomie marca i kwietnia aplikacja CABP trafi do appstore’ów. Na razie bank pokazał wersję demo, która na pierwszy rzut oka robi bardzo dobre wrażenie. Ściągnięcie aplikacji i uwierzytelnienia telefonu nie wymaga logowania.

Proces jest intuicyjny i przyjazny. Wyróżnikiem jest sposób nawigacji. Przemieszczać się można na trzy sposoby, m.in. wysuwając boczny panel. Druga opcja to strzałka z boku ekranu, którą trzeba przesunąć, żeby rozwinąć dostęp do historii, przelewów, informacji o koncie. Trzecim sposobem nawigowania po aplikacji są skróty do najpotrzebniejszych funkcji, które można w formie ikonek umieścić na dole głównego ekranu. Pierwsza wersja aplikacji umożliwia zrobienie przelewu, własnego lub zewnętrznego (w tym z karty kredytowej), spłacenie karty i założenie lokaty (3 proc. w promocji). Latem możliwy będzie podgląd posiadanych kredytów, a z czasem pojawi się opcja zaciągania kredytów przy użyciu smartfona.

W aplikacji będzie Blik, wraz z którym pojawią się przelewy na telefon, oraz Skycash, umożliwiający zakup biletów komunikacji miejskiej i opłacenie parkingu. Na pełną ocenę aplikacji przyjdzie czas, kiedy będzie w pełni funkcjonalnym programem. Jeśli CABP wyposaży go we wszystkie zapowiadane funkcje, będzie to jedno z ciekawszych rozwiązań na rynku. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Eugeniusz Twaróg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu