Credo — nowy produkt PZU Życie

Katarzyna Ostrowska
20-04-2000, 00:00

Credo — nowy produkt PZU Życie

Na początku maja PZU Życie wzbogaci swoją ofertę o indywidualne ubezpieczenie na życie Credo. Jest to pierwszy od pięciu lat indywidualny produkt zaoferowany przez towarzystwo.

Credo jest polisą kapitałową na życie i dożycie z ustalonym okresem ubezpieczenia. Łączy ono w sobie oszczędzanie, ochronę życia ubezpieczonego oraz zabezpieczenie członków rodziny ubezpieczonego. KO

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Ostrowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Credo — nowy produkt PZU Życie