- Grę kupiono już ponad 93 tys tysięcy razy, co oznacza, zwrot kosztów produkcji wraz z marketingiem, które wyniosły 3,5 mln zł.. Świetne oceny graczy sprawiają, że znajdujemy się wciąż w czołówce gier na platformie Steam. Wydaje się, że nasze szacunki zakładające sprzedaż 300 000 kopii w rok od premiery były bardzo ostrożne – mówi Marek Soból, członek zarządu Creepy Jar.
Do wiosny 2019 r. spółka planuje sześć dużych aktualizacji Green Hell z czego jedna trafi do użytkowników już dziś. Wprowadza ona m.in. nowe gatunki zwierząt oraz rozszerza możliwości budowania.
Gra Green Hell trafiła na rynek w wersji early access 29 sierpnia. To gra z gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej. Grę oceniło do tej pory ponad 1,4 graczy, a średnia ocen to blisko 8.5.
