Creepy Jar już zarabia na Green Hell

Creepy Jar sprzedał już ponad 93 tys. szt. Kopii gry Green Hell co oznacza, że koszty produkcji gry wraz z marketingiem się zwróciły. Szacunku zakładające sprzedaż 0,3 mln szt. gry w ciągu roku były bardzo ostrożne.

- Grę kupiono już ponad 93 tys tysięcy razy, co oznacza, zwrot kosztów produkcji wraz z marketingiem, które wyniosły 3,5 mln zł.. Świetne oceny graczy sprawiają, że znajdujemy się wciąż w czołówce gier na platformie Steam. Wydaje się, że nasze szacunki zakładające sprzedaż 300 000 kopii w rok od premiery były bardzo ostrożne – mówi  Marek Soból, członek zarządu Creepy Jar.   

Do wiosny 2019 r. spółka planuje sześć dużych aktualizacji Green Hell z czego jedna trafi do użytkowników już dziś. Wprowadza ona m.in. nowe gatunki zwierząt oraz rozszerza możliwości budowania. 

Gra Green Hell trafiła na rynek w wersji early access 29 sierpnia. To gra z gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej.  Grę oceniło do tej pory ponad 1,4 graczy, a średnia ocen to blisko 8.5.

 

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / Creepy Jar już zarabia na Green Hell