Creepy Jar pokazał zyski z Green Hell

opublikowano: 07-11-2018, 13:12

Creepy Jar, warszawski producent gier z segmentu survival simulation, wypracował w trzecim kwartale 1,7 mln zł zysku netto, przy 2,05 mln zł przychodów. Wyniki to efekt dobrego przyjęcia gry Green Heel, która w wersji early access została kupiona w blisko 120 tys. egzemplarzy.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników, zarówno jeśli chodzi o finanse jak i liczbę sprzedanych egzemplarzy gry. Przed nami promocja związana z rocznicą odzyskania niepodległości i kolejne aktualizacje , co powinno przełożyć się na wzrost sprzedaży. Nie boimy się o prognozy sprzedaży. Wydaje się, że uda się je zrealizować dużo wcześniej niż zakładane 12 miesięcy od dnia premiery, a dodając do tego prawie 300 tys. osób na wishlist, jesteśmy spokojni o ten i przyszły rok - mówi Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.   

Do wiosny 2019 r. Green Hell, która pod koniec sierpnia trafiła na rynek w wersji earlly access,  czeka pięć dużych aktualizacji . Do tej pory na Steam grę oceniło ponad 1.770 graczy, a średnia ocen to wciąż ponad 8,4.

W październiku Creepy Jar informował, że sprzedaż gry przekroczyła 93.100 kopii, co zwróciło koszty dotychczas poniesione na produkcję gry.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / IT&Internet / Creepy Jar pokazał zyski z Green Hell