CTDP Sto tysięcy rozmów na dzień

MAR
opublikowano: 2009-12-14 00:00

Bydgoska Gazela Biznesu wie, jak dobrze sprzedać i logistycznie obsłużyć produkty najbardziej wymagających klientów. Trenuje to od dziesięciu lat.

Nowoczesne centrum telemarketingowe wsparte zapleczem logistycznym i zespół stale doskonalących swoje umiejętności pracowników — te elementy pozwoliły bydgoskiej spółce CTDP osiągnąć wyniki zapewniające zwycięstwo nie tylko w rankingu regionalnym, lecz w całym zestawieniu "Gazele Biznesu 2009".

— Dla firm z branży call i contact center jest oczywiste, że najbardziej wymagający kontrahenci oczekują oferty dokładnie dopasowanej do swoich potrzeb. Wiedzą o tym także menedżerowie CTDP i niezależnie od tego, do kogo kierują ofertę, zawsze starają się, by była ona kompleksowa i niepowtarzalna — tłumaczy Jarosław Stępkowski, dyrektor handlowy.

Oferowanie takich warunków umożliwiło firmie otwarcie drugiego centrum telemarketingowego, zlokalizowanego w Toruniu. Niezwykle ważne jest także zaplecze logistyczne, które zostało zmodernizowane w 2008 r. Decyduje ono o tym, że CTDP może kompleksowo obsługiwać klientów począwszy od 100 tys. rozmów wykonywanych dziennie, przez profesjonalne usługi magazynowe, logistykę dostawy, a na sprzedaży ratalnej kończąc.

Sukces rynkowy call center nie byłby jednak możliwy bez zaangażowania jego pracowników. Zespół CTDP stanowią w głównej mierze osoby młode, dopiero wkraczające na ścieżkę zawodowej kariery.

— Pracownicy szczególnie cenią sobie świetną atmosferę panującą w pracy — ujawnia źródło sukcesu Jolanta Gburczyk.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

Coface

Partner strategiczny

Alior

Partnerzy

GPW Orlen Targi Kielce