Czytasz dzięki

Cyfrowa transformacja turboprzyspieszona

Robert Redeleanu, CEO UPC Polska
opublikowano: 19-03-2020, 22:00

Cyfryzacja jest dziś jednym z głównych motorów napędowych rozwoju, przenikającym każdy obszar działalności biznesowej.

Sytuacja wywołana przez zagrożenie koronawirusem tylko zwiększyła potrzebę działania w oparciu o cyfrowe narzędzia i dostęp do niezawodnego internetu. Jak nigdy dotąd mogą one bowiem pomóc firmom zwiększać konkurencyjność i osiągać założone cele, wspierać efektywność oraz otworzyć nieznane dotąd możliwości. Mądrze wykorzystane nowoczesne technologie mogą się stać doskonałym bodźcem do wzrostu poszczególnych firm, ale także przyśpieszyć budowę cyfrowej, innowacyjnej gospodarki i nowoczesnego społeczeństwa. Jako UPC chcemy odegrać istotną rolę w tym procesie, inwestując w rozwój niezawodnego internetu gigabitowego i cyfrowych usług, wspierając innych w osiąganiu swoich celów, zwłaszcza w tak trudnym czasie jak obecnie.

UPC wspiera przedsiębiorstwa na każdym etapie rozwoju. Nie tylko inwestując w innowacje, lecz także poprzez program THINK BIG, który z sukcesem rozwijamy już od 2013 roku. W zeszłorocznej, szóstej już edycji, szukaliśmy przedsiębiorców tworzących rozwiązania oparte na nowych technologiach, a tym samym wspierających cyfrową transformację biznesu. Zgłosiło się do niego ponad 100 innowacyjnych przedsiębiorców, którzy dziś mogą stanowić wyjątkową inspirację dla tych, którzy poszukują sposobów skutecznej cyfrowej transformacji.

Dlatego właśnie bardzo doceniamy inicjatywę „Gazele Biznesu”. To nie tylko zestawienie najdynamiczniej rozwijających się polskich firm, które znacznie kontrybuują we wzroście gospodarczym. To także promocja modelu przedsiębiorstwa opartego na innowacji, nowoczesnych rozwiązaniach oraz odważnym, a zarazem mądrym podejściu do prowadzenia biznesu. Właśnie takich firm potrzebuje teraz polska gospodarka i właśnie takie firmy od lat wspiera UPC Biznes i będzie wspierać w przyszłości.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Robert Redeleanu, CEO UPC Polska

Polecane