Czas na luksus i nowe powierzchnie

opublikowano: 26-11-2019, 22:00

Pierwszy salon z luksusowymi markami dla outletów otwiera się w Ursusie. To znak, że rynek outletów dojrzewa.

Moda dla kobiet i mężczyzn z metkami Versace Collection, Versace Jeans, Just Cavalli, Superga oraz Giorgio dostępna jest już w salonie marek luksusowych w outlecie Factory Ursus. Salon funkcjonuje w formacie pop-up store (wyróżniający się oryginalnością tymczasowy sklep służący promocji nowych marek) w sąsiedztwie salonów premium obecnych w outlecie, jak Calvin Klein, Guess, Guess Accessories, Lacoste, O’Bag, Tommy Hilfiger, Liu Jo i Gant. W ofercie salonu z luksusowymi markami są kurtki, koszule, T-shirty, spodnie, odzież jeansowa, buty i akcesoria w outletowych cenach, obniżonych stale o 50 proc. ceny regularnej.

Po markach premium w przystępnych cenach do outletów zapukały wyroby luksusowe
za pół ceny.
Zobacz więcej

WYPRZEDAŻE:

Po markach premium w przystępnych cenach do outletów zapukały wyroby luksusowe za pół ceny. Fot. ARC

Premium to już za mało

— Marki premium już na dobre zadomowiły się w Factory Ursus, zdobywając serca bardziej wymagających klientów. Oferta produktów luksusowych jest ich znakomitym dopełnieniem. Od kilku lat obserwujemy wyraźną zmianę preferencji zakupowych klientów, dla których jakość produktów staje się ważniejsza niż ich ilość — mówi Piotr Rębacz, dyrektor warszawskiego outletu Neinver.

Agnieszka Baczyńska, dyrektor ds. najmu międzynarodowego w Neinverze, deklaruje, że salon typu pop-up store z markami luksusowymi w Ursusie zapowiada ciekawe debiuty mocnych marek modowych w outletach Neinvera w nadchodzącym roku. Według Piotra Wasilewskiego, szefa działu retail Nuvalu Polska, większość marek luksusowych posiada specjalne linie produktów dla centrów wyprzedaży. Otwarcie pierwszego w Polsce salonu z luksusem w outlecie świadczy o tym, że rośnie popyt na towary z najwyższych półek — oczywiście w przystępnych outletowych cenach.

Przybywa powierzchni

Obecnie centra wyprzedażowe w Polsce mają swój dobry moment. Mimo niehandlowych niedziel nie narzekają na brak klientów. Szczególny ich rodzaj to łowcy okazji, dla których zakupy to polowanie na wybrane marki w cenach obniżonych od 30 do 70 proc. Mamy też w kraju miejsce na kolejne takie obiekty, choć wiele zależy od specyfiki poszczególnych rynków.

65937540-8c2f-11e9-bc42-526af7764f64
Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.

— Właściwie wszystkie duże miasta mają już co najmniej po jednym centrum wyprzedażowym i potencjał na jeszcze jedno. Można przypuszczać, że niedługo powinny pojawić się kolejne takie obiekty we Wrocławiu, Trójmieście czy Poznaniu. Także Warszawa, która może się już pochwalić trzema outletami, ma miejsce na czwarty — mówi Piotr Wasilewski.

Trend postanowił też wykorzystać ROS Retail Outlet Shopping, operator centrum wyprzedażowego w Piasecznie pod Warszawą, który rozbudowuje obiekt o 5,5 tys. m kw. powierzchni najmu (prawie o 1/3 obecnej) i wielopoziomowy parking na 400 miejsc. Dobudowane skrzydło handlowe pomieści około 30 nowoczesnych lokali handlowych przygotowanych na przyjęcie nowych najemców. Otwarcie nowej części planowane jest na jesień 2020 r.

— Dzięki nowej części handlowej spełnimy rosnące oczekiwania naszych klientów, w tym coraz liczniejszej grupy turystów zarówno ze wszystkich regionów Polski, jak też z zagranicy — mówi Thomas Reichenauer, współzałożyciel i dyrektor zarządzający ROS Retail Outlet Shopping, operator Designer Outlet Warszawa.

Obecnie w Polsce działa 16 outletów o łącznej powierzchni 270 tys. m kw. Zdaniem eksperta Nuvalu Polska ich liczba może wzrosnąć do ponad 20.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Berłowski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu