Czerwona Torebka planuje 58 mln zł przychodów w 2014 r.

ISBNews
25-11-2014, 16:31

Czerwona Torebka planuje osiągnięcie 58 mln zł przychodów w 2014 r., podała spółka. W okresie I-III kw. sprzedaż osiągnęła 42 mln zł, co oznaczało wzrost o 214% w skali roku, poinformowała spółka.

"Produkt inwestycyjny spółki Czerwona Torebka, polegający na sprzedaży i najmie zwrotnym lokali realizowany w sieci pasaży handlowo-usługowych cieszy się stale rosnącym zainteresowaniem inwestorów. W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2014 r. dynamika sprzedaży w stosunku do wyniku analogicznego okresu ubiegłego roku wyniosła 214%, co przełożyło się na kwotę 42 mln zł netto. Firma planuje do końca roku zwiększyć przychody ze sprzedaży o kolejne 16 mln zł" - czytamy w komunikacie.

Jak podkreślił członek zarządu Tomasz Jurga, grupa inwestorów, którzy nawiązali współpracę ze spółką stale rośnie.

"Dotychczasowe wyniki sprzedaży wskazują na wzrostową tendencję kupna pakietów i całych pasaży handlowych. Ponadto, między innymi dzięki wysokiej jakości obsługi posprzedażowej i pełnemu respektowaniu terminów wypłat czynszów najmu (od 2013r. spółka wypłaciła inwestorom prawie 6 mln zł netto), blisko połowa obecnych inwestorów podjęła decyzję o zakupie kolejnych lokali" - powiedział Jurga, cytowany w komunikacie.

Dodał, że spółka docenia współpracę ze stałymi klientami, dlatego raz na pół roku przygotowuje dla nich specjalną i limitowaną ofertę lokali w niższych cenach. Obecnie trwająca do 19 grudnia akcja obejmuje sześć lokalizacji, m.in. cieszące się dużym powodzeniem Szczecin, Łódź i Tarnowskie Góry.

Oferta produktu inwestycyjnego firmy Czerwona Torebka polega na sprzedaży pełnego prawa własności do pojedynczych lokali, a także ich pakietów i całych pasaży w modelu najmu zwrotnego. Kupując lokal w pasażu już za około 300 tys. złotych i oddając go spółce w zarządzanie, inwestor czerpie zysk z tytułu wynajmu należącej do niego nieruchomości.

Obecnie spółka zarządza 65 pasażami na terenie całego kraju. Ich poziom komercjalizacji wynosi ok. 90%, podano również.

Czerwona Torebka to grupa handlowa, w której skład wchodzą trzy ogólnopolskie sieci: Małpka Express (sieć sklepów typu convenience), Merlin.pl (wiodący wielobranżowy sklep e-commerce) oraz Dyskont Czerwona Torebka (sieć sklepów dyskontowych). Czerwona Torebka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie 28 grudnia 2012 r., pozyskując z emisji 18,8 mln zł. W 2013 r. przejęła spółki Merlin.pl i Małpkę S.A. W 2013 r. uzyskała 211 mln zł skonsolidowanych przychodów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Czerwona Torebka planuje 58 mln zł przychodów w 2014 r.