Polska - podobnie jak Francja - jest przykładem rynku, na którym niska gęstość outletów przy jednoczesnych barierach planistycznych otwiera przestrzeń do nowych modeli rozwoju. O tym, ile centrów wyprzedażowych działa obecnie w Polsce, w jakim tempie rozwija się ten rynek i jaki ma potencjał rozmawiam z Elżbietą Majdan, dyrektor działu retail w firmie Savills. Zapraszam, Anna Gołasa.
Czy Polska potrzebuje outletów? PB NIERUCHOMOŚCI
opublikowano: 2025-09-30 12:00
Rynek outletów nad Wisłą rozwija się wolniej niż inne formaty handlowe, jednak w 2025 r. wydarzyło się kilka rzeczy, które wyraźnie zmieniają jego obraz. Jakie jest zapotrzebowanie na nowoczesne centra wyprzedażowe, ile ich brakuje i jaka jest przyszłość tego rynku - opowiada Elżbieta Majdan z Savillsa.
Posłuchaj

Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl