Danone ogranicza gamę produktów

PM, Reuters
opublikowano: 20-06-2022, 12:07
Play icon
Posłuchaj
Speaker icon
Close icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl

Danone planuje obniżyć generowane koszty. W tym celu francuski gigant spożywczy redukuje rodzaje produktów sprzedawanych detalistom, informuje Reuters.

Andrey Rudakov

Rosnące koszty, wywołane problemami z łańcuchem dostaw oraz wysokim poziomem inflacji, zmuszają jednego z większych producentów żywności na świecie do przemyślenia strategii sprzedażowej.

– Sytuacja rynkowa skłania nas ku zmianom. Musimy uprościć nasz asortyment. Nie planujemy jednak globalnej redukcji produktów – powiedziała Ayla Ziz, szefowa sprzedaży Danone.

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez agencję Reuters, francuska firma ograniczy liczbę tak zwanych ,,jednostek magazynowych’’ (SKU). W praktyce oznacza to, że w niektórych w supermarketach klienci będą mogli zaobserwować mniejszą liczbę wariantów smakowych i rozmiarowych produktów Danone.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane