Platforma społecznościowa dla influencerów DDOB.com (Daily Dose of Beauty) ma ambicje, aby stać się największą siecią reklamową opartą na blogach i influencerach oraz największym portalem dla młodzieży w kategoriach life style i moda. Jej twórcy chcą w 2018 r. wprowadzić DDOB TV oraz dostosować treści do technologii VR. Takie plany spółka ma po ponad półtorarocznej działalności.
Okazuje się, że pierwsze półrocze 2017 r. przyniesie platformie 930 tys. zł przychodu. Obecnie zrzesza ona ponad 12 tys. młodych blogerów, youtuberów i instagramowiczów (głównie przedstawicieli tzw. pokolenia Z i milenialsów) w takich kategoriach, jak kosmetyki, porady, kuchnia, podróże i DIY. Wspiera ich w rozwoju kanałów blogowych i profili w social mediach oraz pośredniczy w kontakcie z markami.
DDOB specjalizuje się w teen marketingu. Wykorzystuje crowdsourcing w tworzeniu treści, przygotowuje kampanie dla marek z różnych branż oraz zasięgowe na Instagramie. Korzystały z niej m.in. takie marki, jak Samsung, L'Oreal, Allegro, Inglot czy Garnier.
W konkursie Start-up Challenge podczas niedawnego Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach DDOB otrzymała tytuł „Start-up Challenge Winner” w kategorii „Lifestyle, przemysł czasu wolnego”.