Ministerstwo Finansów (MF) zaprasza przedsiębiorców do udziału w V edycji Forum Cen Transferowych.
Odbędzie się ono 12 marca w godzinach 10.00-14.30 w siedzibie resortu w Warszawie. Podczas spotkania zostaną zaprezentowane i poddane pod dyskusję efekty prac czterech grup roboczych powołanych podczas poprzednich posiedzeń. Tym razem przedmiotem obrad forum będzie m.in. nowelizacja przepisów w zakresie cen transferowych, obowiązująca od stycznia. Resort czeka na zgłoszenia uczestnictwaw forum do 27 lutego (na adres e-mail: forum.tp@mf.gov.pl). MF przypomina, że każda firma może mieć tylko jednego reprezentanta. Jeżeli w zgłoszeniu zostanie wymienionych więcej osób, o udziale zdecyduje kolejność złożonych akcesów lub wskazanieuczestnika przez podmiot. Brak takiej informacji będzie oznaczał rezygnację z udziału w posiedzeniu forum. Więcej szczegółów o tym wydarzeniu, w tym o harmonogramie obrad, można znaleźć w serwisie podatki.gov.pl.