Deweloper promuje się na YouTube

DI
opublikowano: 2010-12-07 12:35

Katowicki deweloper – MK Inwestycje promuje jedno ze swoich osiedli – Osiedle Zagajnik dziwną prezentacją na YouTube. Chce w pokazać, że nawet Katowice mogą być zielone, kolorowe i przyjazne mieszkańcom.

– Katowice to nie tylko beton, Spodek i stare kopalnie. To również zielone przedmieścia, o których istnieniu niewielu ma pojęcie – mówi Monika Śleziońska, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży MK Inwestycje. Dziś o tym, że Śląsk jest wciąż szary przekonanych jest aż 67% mieszkańców Śląska – wynika z ankiety przeprowadzonej na zlecenie dewelopera.

Kampanią w social mediach m.in. na YouTube i Facebook.com MK Inwestycje chcą przekonać poszukujących domu i mieszkania, że warto zamieszkać na katowickich przedmieściach. Tylko w ciągu pierwszego tygodnia prezentację pokazującą katowickie kontrasty obejrzało blisko 1 tys. osób.

Deweloper podjął decyzję o dziwnej kampanii w social mediach, po tym jak otrzymał wyniki ankiet przeprowadzonych wśród mieszkańców śląska i Warszawy. Z danych wynika, że 67% ankietowanych kojarzy Katowice z kolorem szarym. O tym, że Katowice są kolorowe przekonanych jest jedynie – 20% respondentów.

Prezentacja MK Inwestycje na YouTube>>

Fot. MK Inwestycje
Fot. MK Inwestycje
None
None