– Katowice to nie tylko beton, Spodek i stare kopalnie. To również zielone przedmieścia, o których istnieniu niewielu ma pojęcie – mówi Monika Śleziońska, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży MK Inwestycje. Dziś o tym, że Śląsk jest wciąż szary przekonanych jest aż 67% mieszkańców Śląska – wynika z ankiety przeprowadzonej na zlecenie dewelopera.
Kampanią w social mediach m.in. na YouTube i Facebook.com MK Inwestycje chcą przekonać poszukujących domu i mieszkania, że warto zamieszkać na katowickich przedmieściach. Tylko w ciągu pierwszego tygodnia prezentację pokazującą katowickie kontrasty obejrzało blisko 1 tys. osób.
Deweloper podjął decyzję o dziwnej kampanii w social mediach, po tym jak otrzymał wyniki ankiet przeprowadzonych wśród mieszkańców śląska i Warszawy. Z danych wynika, że 67% ankietowanych kojarzy Katowice z kolorem szarym. O tym, że Katowice są kolorowe przekonanych jest jedynie – 20% respondentów.
Prezentacja MK Inwestycje na YouTube>>
