Deweloper promuje się nietypowo - przez regionalny konkurs

Małgorzata Ciechanowska
02-03-2010, 00:00

Firma TriGranit Development Polska została partnerem konkursu "Kulturalna robota na Śląsku".

Firma TriGranit Development Polska została partnerem konkursu "Kulturalna robota na Śląsku".

Rekrutacja do konkursu rozpoczęła się 22 lutego. Zgłoszenia będą przyjmowane do końca marca. Zwycięzca zostanie wyłoniony pod koniec kwietnia. Przez siedem miesięcy będzie musiał uczestniczyć w życiu kulturalnym i rozrywkowym śląskiej aglomeracji oraz codziennie pisać bloga i teksty do "Gazety Wyborczej", która jest organizatorem konkursu. Akcja ma wypromować Górny Śląsk i przełamać stereotypy przedstawiające region jako miejsce trudne do życia.

— Czasy dymiących kominów już minęły, a region bardzo się zmienił i jest prawdziwą "kopalnią kultury" — komentuje Marta Wybrańska, dyrektor ds. wynajmu i sprzedaży TriGranit Development Polska.

Deweloper na osiem miesięcy udostępni zwycięzcy konkursu mieszkanie na osiedlu Dębowe Tarasy i poniesie koszt eksploatacji. Trwają prace nad urządzeniem studia. Wytypowana osoba wprowadzi się do mieszkania w maju. Od organizatora konkursu i jego partnerów otrzyma także 4 tys. zł brutto miesięcznego wynagrodzenia i elektryczny samochód.

Akcji towarzyszy kampania "Daj się zepsuć", dzięki której nazwa i logo osiedla Dębowe Tarasy pojawią się na mniej wiecej 800 nośnikach typu billboard i citilight w całej Polsce, na łamach ogólnopolskich wydań "Gazety Wyborczej", a także w spotach radiowych i telewizyjnych oraz na portalach internetowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Ciechanowska

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Deweloper promuje się nietypowo - przez regionalny konkurs