Jak podano, przychody mają wzrosnąć o 11 proc. rdr, a EBITDA o 23 proc. rdr.
Spółka prognozuje też, że zysk z działalności operacyjnej wzrośnie o 28 proc. do 29 mln zł, a zysk netto z działalności kontynuowanej o 8 proc. do ok. 26 mln zł.
"Opracowując prognozę wybranych wyników finansowych na 2024 rok, zarząd emitenta przyjął założenie, iż w okresie do końca bieżącego roku, nie wystąpią niespodziewane czynniki makroekonomiczne lub zdarzenia nadzwyczajne, które mogą radykalnie odwrócić trend stabilnego wzrostu rynku reklamy zewnętrznej, a w szczególności zakładany przez analityków rynku wzrost segmentu cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out Of Home)" - napisano w komunikacie.
"Ponadto zarząd emitenta zakłada, że kampanie promocyjne zaplanowane na nośnikach emitenta na ostatnie tygodnie br. zostaną zrealizowane przez reklamodawców zgodnie z zawartymi umowami i ustalonym harmonogramem" - dodała spółka.