Dilerzy samochodowi tworzą związek lobbingowy

WSJP
10-09-2009, 11:17

Dilerzy chcą zorganizować związek, który będzie naciskał na rząd, w walce o interesy branży motoryzacyjnej - pisze "The Wall Street Journal Polska".

Grupa dilerów, licząca około tysiąca firm, to potężny pracodawca, zatrudniający ponad 30 tys. osób. Chcą walczyć m.in. z takimi pomysłami, jak likwidacja pełnego odliczenia podatku VAT od tzw. samochodów z kratką czy brak działań zmierzających do zablokowania importu starych samochodów do Polski. Według dziennika, związek chce się też zabrać za współpracę stacji serwisowych z towarzystwami ubezpieczeniowymi.

Decyzja o powołaniu takiej organizacji ma zapaść 25 września, kiedy w Warszawie odbędzie się kongres założycielski Dealerów Samochodowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WSJP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Dilerzy samochodowi tworzą związek lobbingowy