Długa kolejka do obwodnicy Marek

DI
28-05-2013, 14:59

25 firm i konsorcjów stara się o kontrakt szacowany na 0,9 mld zł

Mieszkańcy podwarszawskiego miasta i kierowcy z utęsknieniem czekają na inwestycję, która udrożni ruch w kierunku Białegostoku i państw bałtyckich.  Dzisiaj minął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, które uwolni sąsiadujące ze stolicą miasto od 55-60 tys. pojazdów na dobę. Wpłynęło 25 aplikacji. Inwestycja, która ma być realizowana w systemie „zaprojektuj i zbuduj”, została podzielona na dwa odcinki: Marki- Kobyłka (I) oraz Kobyłka Radzymin-Południowy (II).

Oto lista chętnych:

Nazwa    Wybór odcinka
- Mostostal Kraków/Ferrovial    II
- MSF    I i II
- Mosty Łódź    I i II
- Intercolor/Mosty Katowice I i II
- Dragados    I i II
- Energopol Szczecin    I i II
- Mostostal Warszawa    I i II
- Rubau Polska/Construcciones Rubau I
- Budimex     I
- Metrostav    I i II
- OHL     I i II
- PORR/Warbud II
- Strabag    I
- Heilit+Woerner II
- IDS-Bud I i II
- Mirbud/Erbedim    I i II
- Mota Engil     I
- Mota Engil Central Europe    II
- Bilfinger Infrastracture  I i II
- Societa Italiana Per Condotte D’Acqua/Inso    II
- Astaldi/ PBDiM Mińsk Mazowiecki I i II
- Salini Polska/Impergilo, Todini, Export Pribex    I i II
- Mapa Insaat ve Ticaret    I i II
- Bunte Polska/Johan Bunte    I i II

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Długa kolejka do obwodnicy Marek