Do banku po poradę, a reszta w sieci

PAP
opublikowano: 28-01-2013, 06:32

Ponad połowa z 22 mln polskich internautów ma przynajmniej jedno bankowe konto internetowe. A 40 proc. korzysta z kont oszczędnościowych, informuje "Dziennik Gazeta Prawna".

Z badań TNS Polska wynika też, że wśród tych, którzy stawiająca bankowość internetową, tylko co dziesiąty korzysta z tradycyjnych usług bankowych.

Na razie nie szkodzi to jednak tradycyjnym placówkom i filiom bankowym. Jak wylicza Przemysław Barbrich ze Związku Banków Polskich, ich liczba od kilku lat utrzymuje się na stałym poziomie 14 tys.

Przedstawiciel ZBP ocenia, że w internetowych kontach cenimy dostęp do pieniędzy 24 godziny na dobę. Ale wiele spraw trzeba załatwić w placówce – jeśli mamy mówić o inwestycji życia, kredycie hipotecznym na mieszkanie, cenimy to, że mamy kontakt z człowiekiem – wskazuje Barbrich.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Banki / Do banku po poradę, a reszta w sieci