Pieniądze z emisji mają zapewnić dalszy rozwój projektów pod egidą „Do Rzeczy”. Wydawca zapowiada, że pierwszej kolejności postawi na wzmocnienie obecności w internecie: rozwinie kanał na Youtube, zintensyfikuje obecność w mediach społecznościowych oraz wzmocni kadrowo zespół redakcyjny m.in. dział analiz i ekonomiczno-gospodarczy.
"Spółka będzie także rozwijać projekty stanowiące pozostałe źródła przychodów – za pośrednictwem szeroko zakrojonych działań marketingowych zwiększy sprzedaż subskrypcji "Do Rzeczy", gdzie są publikowane treści premium, wznowi działania eventowe, które pozwalają budować długotrwałe relacje z podmiotami administracji publicznej oraz firmami komercyjnymi. Zamierza również rozwinąć dział reklamy, który będzie odpowiedzialny za projekty i wydania specjalne" - podano w komunikacie.
Zakończenie oferty publicznej jest planowane na 30 maja 2025 r. Do Rzeczy (wcześniej Orle Pióro) to konserwatywno-liberalny wydawca tygodnika „Do Rzeczy” oraz miesięcznika „Historia Do Rzeczy”.