Dobre czasy dla niezależnych twórców gier

  • John Romero
opublikowano: 30-05-2016, 17:29

Pamiętajmy, że to rynek niezależnych deweloperów (indie) zawsze był mocną stroną całej branży gier komputerowych.

Praktycznie od początku jego istnienia i mimo rosnącej roli koncernów to właśnie twórcy indie byli na dominującej pozycji.

John Romero, twórca kultowych gier „Quake” i „Doom”.
Zobacz więcej

John Romero, twórca kultowych gier „Quake” i „Doom”. Paweł Ulatowski

Wyjątkowość indie polega na tym, że każdy może samodzielnie wymyślić, opracować i wydać grę — bez potrzeby udziału dużych firm w etapie produkcji i dystrybucji. Co więcej, to właśnie niezależni deweloperzy rozwijają i napędzają światowy przemysł gier.

Konkurując i jednocześnie ucząc się od siebie w czasie licznych konkursów mają szansę zdobyć finansowanie na kolejne produkcje. To działa sprawnie już od kilku dekad.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: John Romero, twórca gier Quake i Doom

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu