Domy mody coraz częściej będą serwować słodkości

Aleksandra RogalaAleksandra Rogala
opublikowano: 2019-03-10 22:00

W przyszłym miesiącu Prada otworzy piekarnię Marchesi 1824 w Londynie, wraz z ladą cukierniczą i ekspresem do kawy — poinformował portal „The Guardian”.

Lokal położony przy Mount Street, ulicy znajdującej się w części Londynu nazywanej Mayfair, będzie serwował słodkości, w tym panettone, znaną babkę pochodzącą z Mediolanu, oraz produkowane w Turynie czekoladki gianduja razem z tradycyjnym włoskim espresso. Prawdopodobnie będzie to miejsce pielgrzymek fanów włoskiej marki — napisał portal.

Prada nie jest jedynym domem mody, który zaoferuje własne przekąski i dania oraz kawę. W 2017 r. w jednym ze swoich sklepów w Londynie lokal we współpracy z kawiarnią Palm Vaults otworzyła inna włoska marka — Fiorucci. W tym samym roku Ralph Lauren otworzył w brytyjskiej stolicy, w swoim sklepie przy Regent Street, kawiarnię Ralph’s Coffee & Bar. Wcześniej podobne urozmaicenie dom mody oferował w swoich sklepach w Nowym Jorku, Chicago i Paryżu. Własną kawę parzy też m.in. Burberry.