Douglas wybrał swój zespół marzeń

25-01-2013, 00:00

Strefa VIP

Rozstrzygnięto konkurs Douglas Make-up Team zorganizowany przez firmę Douglas i markę Dior. Partnerem projektu był FujiFilm. W konkursie brali udział konsultanci pracujący w salonach Douglas. Dziesięciu najbardziej utalentowanych makijażystów, którzy będą ambasadorami marki, wybrano spośród niemal 1200 osób. Trzy zwyciężczynie — Małgorzata Jasiówka z krakowskiego Centrum Handlowego M1, Marta Obrączka z częstochowskiej Galerii Jurajskiej i Sara Pawlak z katowickiej perfumerii przy ulicy Stawowej — wezmą udział w szkoleniu z ekspertami Diora w Paryżu. Marta Obrączka pojedzie też do Włoch...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

/ Douglas wybrał swój zespół marzeń