Dzięki wsparciu logistycznemu organizowanemu przez DPD Polska wystawy pokonkursowe będzie można zobaczyć m.in. w Gdańsku, Słupsku, Szczecinie, Poznaniu, Krakowie, Częstochowie, Lublinie, Katowicach, Łodzi i Bydgoszczy.
„DPD Polska stara się wspierać inicjatywy związane z szeroko rozumianą kulturą. Cieszymy się, że możemy wspomóc organizatorów Grand Press Photo, gwarantując wystawie wsparcie logistyczne na terenie całego kraju i umożliwić szerokiej publiczności kontakt z tą wspaniałą ekspozycją we wszystkich miastach, w których wystawa będzie prezentowana” – mówi Aneta Gasparska, Kierownik Marketingu i Komunikacji DPD Polska.
Grand Press Photo jest największym środowiskowym konkursem dla zawodowych fotoreporterów pracujących w redakcjach prasowych, agencjach fotograficznych oraz freelancerów, których miesięcznik „Press” chce nagrodzić za kunszt i rzemiosło dziennikarstwa obrazu.
DPD Polska wspiera wystawę Grand Press Photo 2010
W czwartek, 13 maja br, w stołecznej Kinotece ogłoszone zostały wyniki Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Prasowej Grand Press Photo. Za obsługę transportową ekspozycji nagrodzonych zdjęć i fotoreportaży odpowiada DPD Polska.